26 september 2010

GÅRDAGENS

OUTFITS





I dag ligger molnen täta över stockholm som just vaknat, eller ja, vi har i alla fall just dragit upp rullgardinen. Precis efter Spiders icke vinst i går (som vi väljer att kalla det) hade vi två alternativ; Gå hem till hotellrummet och svulla Ben & Jerry eller att svepa ett varsit glas champange och låtsas som om inget hänt. Vi valde det senare och gud vilken kväll!

Ps. Jag har en massa bilder så det kommer komma rullande under dagen, stay in touch!

min gala outfit: shorts Acne, linne+ kavaj Hm Trend, skor Chloé, halsband Vintage
Spiders outfit: Klänning MQ PKJ, skinnkavaj Whyred, skor DIn Sko, väska Marc by Marc
Rebecka

Vilken klockren kombination du fått till! Det klär dig verkligen och jag tycker du är skitsnygg!

Dinaras familjeliv

Stockholm bjöd på grymt väder igår. Blev dock lite blåsigt framåt eftermiddan. Snygga ni e! Skönt att man fortfarande kan gå ganska lättklädd! Här hemma är det myskläder inför dagens flytt.

Johanna

Snygga! Ni ger andra mammor komplex ;)

fröken elin

Tjao!:D

Du kanske fått denna frågan många gånger, men hur sätter du upp ditt hår så som du har det på bilderna? Det är gööörschnyggt:D mina egna "trulsar" eller "bollar" ser ut som fågelbon i jämförelse:P

Elina

Vad snygga ni är!

Men det är en sak som jag undrar (kanske lite personligen) men din mun ser ofta lite snett ut?! :/

Avenymamma

SVAR: Tack för alla snälla kommentarer!



Elin- Du hittar en guide till frisyren under kategorin "Avenymamma guidar" Lycka till!



Elina- Det stämmer, min ena sida av käken växte snabbare än den andra när jag var liten och därför blev resultatet så. Det gick att operera då men det skulle bara vara för det kosmetiska och jag trivdes och trivs även i dag som jag är så det vore onödigt (och läskigt såklart).

Cassieandra

Snyggaste outfiten hade en mamma, du! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress