30 september 2010

GÅRDAGENS

OUTFITS





Vill bara tipsa om att i går fick vi in påfyllnad av de naturfärgade pälsvästarna på Vintageonline.se så nu kan de levereras inom 2-5 arbetdagar igen. Ni hittar dem här.

Nu sticker lillen och jag i väg lite snabbt på en mycket spännande grej (kommer berätta inom kort) jag är så nervös!

väst Vintageonline.se, jeans Hm Trend, jacka Weekday(överanvänd jag vet!), primeboots
juliasbullar.blogg.se

alltid lika stilig du!

Gaymasen

Ohh, lycka till! Eller kanske borde man säga; hoppas det gick bra! Spännande att läsa vad det var för något spännande. :)



Och Weekday älskar jag. En butik som måste besökas varje gång man är i wunderbara Götlabörg. =)

hanka

Jag måste bara säga det, haha. Det är någonting med din lugg som är så himla snyggt, din frisyr allt. Sjukt snyggt iaf :) Kram!

mamsen

Tänker på er! Kramisar!

Sigrid

Måste fråga om bootsen igen... Var och testade ett par Primeboots för ett tag sen men tyckte de var superobekväma. Passar de inte mina fötter eller går man in dem (snabbt)? De är ju så snygga men lite för dyra för att inte kunna använda!

Sigrid

... och just det. Vilken modell är det du har? Jag vill ha exakt dem, tänkte beställa på nätet och har lite svårt att avgöra vilken modell det är du har

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress