24 september 2010

DAGENS

OUTFITS







Just nu lider jag av den oundvikliga "packfebern",
dvs ångest & fjärilar i magen på samma gång. Drabbar alltid mig kvällen innan jag ska i väg på något som jag längtat efter riktigt mycket och ett symptom är att jag springer runt i lägenheten och plockar, packar och plockar ur saker som en virrig höna. Om jag får något gjort? Nej. Om det hör till? JA!

I morgon drar vi mot Stockholm, spännande!!

hood Lindex, Jacka Weekday, kjol Asos, skull scarf Vintageonline.se
Hemmakatten

Snyggt som vanligt :)

Hoppas ni får en helskön helg i Stockholm!

Ebba

Du klär dig så jäkla snyggt och hela du är så fräsig! :D



Jag har en liten bloggdesignfråga. Var hittar man instruktioner till att kunna lägga in "Tidigare inlägg"-knapp i längst ner på bloggsidan. Enligt designadinblogg.se så går det inte att lägga in på blogg.se. Du får gärna svara! :)

Nina

Vad roligt! Då ses vi kanske imorgon, om jag hittar nån att gå med så här i sista stund ; )

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress