10 september 2010

DAGENS

OUTFITS



Efter mys på Le Pain så kikade jag faktiskt in på Weekday som jag sa och ja, tröjan var fin men det blev inget köp. Det fanns en massa annat fint också, jag ska visa er de plagg jag fastnade för snart...

Ps. I dag åkte min favoritponcho sedan flera år på igen. Gillar ni stilen så kan jag tipsa om att det snart kommer trilla in en liknande sak att köpa på Vintageonline.se. Signa upp er på nyhetsbrevet (till höger på startsidan) eller lämna er emailadress här nere i kommentarer så blir ni först med det senaste!

poncho Vintage, leggings Zara boots ACNE
Ida

Snyggt med helsvart, och vilken underbart vacker håruppsättning!

mamsen

Ska ta på mig min oxå. Så då har du en "innemamma"!

Hemmakatten

Väldigt snyggt med poncho! Den modellen du bär var verkligen fin med den stora säkerhetsnålen. Tror det är dags att rota i min garderob. Någonstans ska den finnas.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress