26 september 2010

CELEBRATING MOTHERHOOD

ALLMÄNT



Söta Bloggkommentatorerna har gjort en lista över gårdagens Gala. De refererar till bla mig och Spiderchick som snyggaste mammorna och jag påminns om det faktum att jag faktiskt är MAMMA.

Det är lustigt det här, att man tio månader efter sitt barns födelse fortfarande kan fyllas av en sådan underbar känsla över att kunna sätta substantivet mamma på sin person. Nu anländer vi snart till Göteborgs station och då är det jag som kommer springa ut på perrongen som en tok för att få krama min lilla familj. Tänk vad två dagar kan kännas långa!

jag kan nog skriva under på att hela listan stämmer
BoelBitar

Måste bara säga att du var så sjeeeuuukt snygg igår! Kan inte fatta hur en människa kan bära upp en så ball outfit så bra! :)

mini

snyggaste mamman. såklart!

BoelBitar

Vad kul att jag kunde pigga upp ditt söndagsdepp. Tack själv, jag hade en supertrevlig kväll! :)

NINNIE

Gratulerar :)

hanna

trevligt att träffas. vi kanske ses in the hood eftersom vi verkar vara grannar ;) ja har en fin bild på dig och spider på bloggen min. check.



/hanna

Gaymasen

Haha! Måste vara roligt att komma på så bara "Oh shit, jag är ju morsa!"



Och jag tycker att du alltid är extremt vacker, såväl outfit- som utseendemässigt. You nail it. Din frisyr är extremt cool. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress