Lillen behöver fortfarande ytterplagg kan jag konstatera efter dagens promenad.
Just nu står de mellan dessa, varav västen nog inte blir då han redan har en, vilken föredrar ni?

pics; bomberjacka Nova Star, väst asos, Huvjacka Zara
Nina

Hejhej, jag beställde en pälsväst från vintageonline i fredags. Finns det någon möjlighet att avbeställa eller är det bara att returnera den ? :/

Aggie

Zara jackan e ju grymt snygg med sina detaljer! Den röstar jag på, den skulle jag absolut köra på om inte min son hade en från mexx redan. Liknande den svarta, fast vi ha en mörkt blå.



Kramar!

Avenymamma

SVAR: Vänligen kontakta Vintageonline:s kundtjänst på [email protected] omgående så slipper både du och de bekosta frakten i onödan. Då du är anonym i detta kommentarsfältet så kan vi inte behandla ditt ärende härifrån.



Mvh Avenymamma

Tahira Faye

Jag tycker att bomber-jackan ser ut att åka upp lite för lätt. Den andra gröna var jättefin.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress