6 oktober 2010

TODAY

ALLMÄNT



I dag tog lillen, jag och syrran en sväng ner på byn och fikade på...



.. mysiga Chocolat (hembakt när det är som mest äkta). Sen promenerade vi neråt...



..för att spana in vilka karuseller som ankommit, en tradition så här dagen innan...



..den årliga marknaden.

Visste ni att min hemstads höstmarknad faktiskt är Sveriges största? Jag har alltid kommit dragandes med fakta som den de gånger jag behövt hitta på ursäkter till varför jag tagit ledigt från jobb, bokat dyra tågbiljetter och en gång till och med lämnat London för att besöka den. Marknaden är marknaden liksom. Årets händelse och i morgon får ni följa med, fint va?

i dag bar jag pälsväst + torgvantar Vintageonline.se, snoodscarf Egensydd & Converse

Kajsa

Men, var bor du? Jag trodde Kivik hade den största marknaden, eller?

Styrbjörn

Det stämmer, alldeles för få killar i modevärlden!

Vilken är din hemstad? Såg något om någon marknad i PD! haha

kram kram

Nina

Strängnäs? ; )

B

Haha, jag trodde lilla örsundsbros marknas mickelsmäss hade sverigens största endags-marknad. Eller "din" marknad kanske sträcker sig över flera dagar?

sandra

Trodde Skänninge marken var störst?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress