En åkpåse är en bra investering inför vintern för alla de små barnen. Vi införskaffade vår vit/oranga från Bugaboo Bas Collection inför lillens ankomst förra året och den kommer duga bra även i fortsättningen men annars hade jag gärna slagit till på en av de från Voksi ovan. Så fina!

Med tanke på att en åkpåse oftast är en ganska dyr investering så gäller det att tänka till lite innan man köper en. I veckan tänkte jag plocka i hop en liten guide till er samt några modeller i olika prisklasser till er, det går att fynda om kassan är skral. Håll utkik!

pics; babyshop.se
Alice

Är du gravid? :O :D Tänkte på det där med "lillens ankomst".



Kram

Avenymamma

SVAR: Nej, men jag menade lillens (min son) ankomst i förra året. Han föddes i December så vi hade förberett med en åkpåse redan till hans nedkomst.. Ha en fin kväll!

Lina

Men gud så söta! Att stoppa ner ungarna i saker/dräkter som ser ut som djur är alltid lika gulligt ;P Köpte en sparkdräkt som såg ut som en liten panda på Lindex till min dotter. Så har den en vit rund "svans" påsydd på rumpan. Ser hur gulligt ut som helst när hon kryper omkring!

Nathy DeMecho - Gravid

Åh de var ju riktigt fina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress