28 oktober 2010

LUCKY ME

ALLMÄNT



I dag känns som en bra dag då mycket roliga saker har hänt,
pricken över i:t blev överraskningen som låg och väntade på hallgolvet när jag kom hem.

För att göra en lång historia kort så var det några av er snälla läsare som nominerat mig till Beautiful Business Awards och i samarbete med detta var jag även med i en utlottning som jag nu vunnit (!). Skojja inte att jag är lycklig och så även är min man som självklart får åka med på Spahelg, troligtvis sticker vi i väg någon gång i vår när det lugnat ner sig lite hos oss. Gött!

Jag håller även tummarna för att jag kammar hem ett av de andra priserna, spännande!
Spiderchick

vad roligt vännen! :)

Paulina

Grattis till vinsten! Va kul! Du är välkommen till oss på HotelSpecials.se när du vill boka med ditt presentkort. Vi har massa härliga Spahotell runt om i Sverige som ni kan välja mellan.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress