Kanske något oväntat för att vara mig men faktum är att jag alltid dragits till glittriga plagg och accessoarer. När jag var yngre dök jag så gott som varje gång upp med något sparkling när vi skulle ut på helgerna till mina barndomsvänners roade ögon. Till vintern har min urge efter skimrande ytor bara eskalerat och vi får väl se vart det slutar denna gång...

pics: Columbine Smille, Avenymamma
Ida

Ball väska! Jag tror du kommer få till skitsnyggaoufits med de där byxorna!



Din blogg är en av dem jag scrollar igenom i min iPhone när jag ammar... :D Jag gillar den, och din stil. Jag har också en son så jag uppskattar dina barninlägg a lot. Jag är dålig på att kommentera dock :( Men keep it up!

lady thirty

det kan vara riktigt fint med lite glitter :D

Mark

Vart kommer armbandet från?

Amina

http://aminakindblad.blogg.se/2010/october/t-w-i-n-k-l-e-s-t-a-r-s-a-n-d-s-t-r-i-p-e-s.html#comment



man känner sig så himla fin/uppklädd i lurex. lurexstrumpor och skor jag jag nog testa någon gång, det va himla fint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress