4 oktober 2010

GREEN-WICH VILLAGE



Fick frågan om vad det var för nagellack jag bar här. Det kommer från O.P.I och har en gräslig (haha)/härlig grön färg. Först gillade jag det inte alls men nu har jag låtit det sitta några dagar och konstigt nog börjar jag känna mig bekväm i det, vad tycker ni?

Ps. Det har kommit en leverans i dag så i kväll-natt kommer det komma upp en ny vara på Vintageonline.se, jag älskar den redan!

nagellack, O.P.I Green-Wich Village
frida

idag när jag var på hm köpte jag likadana sammetsleggings som du har. de lär bli välanvända, hur mysiga som helst!



tack för tipset!

Gaymasen

Oh, tjusigt. Gillar den skarpt gröna färgen :)

K

Hade precis samma färg, dock underlackade jag inte och det resulterade i äckligt gula naglar efteråt... Var bara att måla ny färg direkt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress