9 oktober 2010

FIRST PAGE



Jag tänkte att jag skulle vara med i en tävling om biljetter till Elle-galan och anmälde mig i går med mina bilder på minoutfit.se och tänk så kul det blev. Eftersom mamma röstade på mig (tack!) en minut över tolv i natt hamnade mina bilder på 1:a-3:e plats direkt, alla njuter vi väl av en stund i rampljuset? Synd att det inte höll så länge dock.

jag var tvungen att döpa bilderna till Olivia Palermo för att delta i tävlingen -jag låtsas alltså INTE att jag är henne
Spiderchick

Haha bra jobbat. Jag vet nog ingen som har så hängiven mami som du har :)



Kan man rösta fortf? Gick in på sidan men såg ingen "röstaknapp"?

kate

jag skulle vilja se vad du hade för kläder när du var gravid. är det möjligt? :)

Sara

haha, tur att du skrev förklaringen om Oliva Palermo. Jag satt och funderade ett tag varför det stod så... Lycka till i tävlingen!

nadja

vilken skön stil du har !!

Elin

Vilken trevlig blogg du hade! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress