Dagens leverans bestod av detta underbara smycke (de två bilderna längst ner), direktlevererat från fina Naomie i USA som handgjort dessa för Vintageonline.se. Jag är inte mycket för örhängen men har sedan i somras suktat efter ett örsmycke ala 90-tal (ni minns väl?) och detta är perfekt. Mitt fjäderörhänge hittar ni, från och med nu, att köpa här!

pics; stylebykling, maria nilsdotter, smycke från vintageonline.se
solveig

Coolt men då får man väl lov att sätta upp håret förstås.

Matilda - Nu med Bebis i magen ♥

Riktigt snyggt örhänge! Tyvärr har mina öron börjat klia så fort jag har örhängen vare sig det är äkta eller oäkta vara. Så jag vågar inte beställa ett. Men som sagt sjukt snyggt!

frida

Åh, ett sånt har jag velat ha länge. Jag lägger en order omedlebums!

Emma

Men hjälp vad duktig du är på att ta in schyssta grejer! Go Jennifer!!

Helena

Wow vilket vackert smycke! Men det kräver inte att man har ett hål långt upp på örat va utan det är ett spänne?

Sally

Ahhh så snyggt, så snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress