26 november 2010

WANTED: KIDDO PARKA

MODE



Jag har lovat lillen att så fort han lär sig gå så får han denna fining från Mini Rodini. Älskar att tyget är så där schysst glansigt och färgen är superfin. Om min son ser det som en morot att ta nästa steg (haha) i utveckligen återstå att se...

parka Mini Rodini hos Oii barnkäder
maya

nämen så söt!

Emeliié

den va grymt snygg =)

Lucke

förbannat vad snygg :D Skulle jag ha barn så skulle jag köpa en sån!

Junitjej

Ovanlig!

Tanya

Bra blogg:)



Besök min blogg, jag ska vara glad:)

RP:)<3

jättefin faktiskt - jackan. finns det i s måntro?:"d

Emma

Ser snygg ut!

Desirée

Den är nog den snyggaste jackan just nu. Den finns på minirodini.se också ;) för alla er som gillar den skynda och fynda de börjar ta slut i butik haha. jag vet eftersom jag jobbar där :P

Artan

hej, är du nöjd med hur din helg varit? :)

Kram!

Nina

Ja den är himlans fin =)

Natali

Det har du rätt i, den är helt sjukt snygg. Måste införskaffa en sådan helt klart.

Broby

Hej! Den var där var helt i min smak. FANTASTISK!

KRAM

Petra

haha söt :D

smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress