Jag skäms i bland för att säga det men jag är en collector av Ida Sjöstedt-plagg. Varför skämmas undrar ni? Jo inte är det för att jag gillar designen, den är underbar, utan snarare för att jag nästan aldrig använder plaggen. De liksom bara hänger där, tusenlapparna, och det är svårt att rättfärdiga det. Men så tänker jag att de en dag kommer bli värda en massa pengar eller åtminstone kommer de göra någon arvtagerska lycklig (läs typ barnbarnsbarn) och då känns det mycket bättre och nästan helt okej. 

Just nu dör jag på den perfekt röda klänningen, som en christmas carol, en sagolik julsaga. Det var en gång en mamma som planerade att köpa ytterligare en klänning...

pics; idasjostedt.com
Ingrid

ååå jag älskar den röda spetsklänningen!!



har du sett Idas samarbete med JC? :) sjukt fina klänningar!

karin

ida sjöstedt är som godis för mig........så jag förstår dig:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress