29 november 2010

THE MOONBOOTS

MODE





Några av er har undrat över mina nya vinterskor. Som ni ser så heter de Moonboots och jag hittade mina hos Sid and Sally. Trodde inte att jag skulle ha snowjoggers på mig igen efter mina vita fluffiga i början av 90-talet men efter att ha bärt dom i ett riktigt vinterväder i helgen så är jag så glad att slog till. Aldrig mer frusna tår!

Nu blir det jobb för hela slanten, lillen leker med sin mormor så det blir en långdag för mig. Tjing!

moonboots, sidandsally.com

Hemmakatten

De ser verkligen varma och sköna ut. Och lite sötklumpiga så där... ;)

Tess : Istla.se

Jag har ett par fluffiga svarta moonboots från Vagabond, som jag haft i över 5 år. Lika fina än idag och de är nog de varmaste skorna jag har när det är snö ute.

NINNIE

jag tycker att dom är urcoola!

Ingrid

oohh dom ser sjukt varma och sköna ut! behövs nu :)

Natali

Stod och hött i ett par knallrosa häromdagen, kanske borde jag köpt dem trots allt. Hur söta som helst.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress