3 november 2010

NEW IN



Nyss hemkommen från jobb och en mysig kväll på stan med syster,
jättekul att se allt det fina som kommit till butikerna nu när julen närmar sig. Lindex har börjat sin festkampanj och jag hittade till min lycka den typ av modell på kavaj jag letat efter länge. Perfekt slapp men i fint blankt material- snyggast att matcha med skinny jeans och en för övrigt lite ruff look... å vad jag gillar den!

Ska leta i kameran och se om jag fick till någon bild från tidigare i dag, back soon!

kavaj, Lindex

UPDATE: Lindex erbjuder tydligen alla sina kunder fri frakt om man handlar över 400kr, bra tycker jag!
STYLE CRUSH

vilken underbar blogg du har :)

Mamma M

Snygg kavaj! Du får gärna tipsa mer om lite jobbkläder. Jag har ett otroligt konventionellt kontorsjobb som inte tillåter några extravaganser. Lite trist när man gillar mode:( Det är skjorta, svarta brallor och kavaj som gäller. Det blir lätt tråkigt och fantasilöst.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress