22 november 2010

SPOTTED: KIDDO TRACK SUITS

MODE



Nu när kylan är här blir det täckbyxor så fort vi går utan för dörren
för lillen. För att undvika att det blir för knöligt brukar jag dressa honom i mjuka plagg under och nu är jag ute efter ytterligare någon fin och bekväm overall. Dessa ovan är fina och helt i min smak; grå fleece från Mini Rodini, svart shampoodle (tycker ni att jag tjatar?), WCT-tracksuit & jumpsuit PopUpShop!

Pics: Overaller från Oiidesign.se
Maria

Min som har de båda bodysuitsen från MiniRodini och de är kanon!

Maria

Oj, den grå var ju inte minirodini, de har en likadan fast med en tiger på ryggen, fast min som har en sådan som på bilden fast svart också:) Älskar Oiidesign!

Julia

Sötnosar haha!

NINNIE

ååh perfekt! Härligt att barnen får en egen liten pnepiece dräkt :)

Ingrid

sån skulle man ju vilja ha själv :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress