10 november 2010

GOOD MORNING LOVELY DAY

MODE







All Saints publicerar nya inspirationsbilder och det blev just klart att jag åker till London om drygt en månad, dagen kunde inte startat bättre!

Ps. Vad tycker ni förrästen om den mer "mogna" manliga modellen? Jag tycker att det märks tydligt att brandet ändrat lite riktning och går sakta men säkert åt det mer kommersiella hållet. Jag är inte säker på att jag gillar det. Med allt för mycket "heta gubbar" i Dressmanreklamerna så drar jag icke efterlängtade paralleller...låt det bara vara en fas. Usch, det här lät negativt men äh, ni fattar vad jag menar.

pics; allsaints.com
Rebecka

jättefin blogg! jättefina bilder! :)

c..

Tycker han ser ut som en sur slimmad "guv Swarzeneger" ..

Ingrid

jag gillar att han är så manlig! inte fjunpojkar där inte :P



vad härligt med london!! jag ska dit i februari :D favvoaffär i london?



har du nån bra marknad du kan tipsa om? :)

Hemmakatten

Det hade väl varit Ok om även kvinnan var av "äldre" modell, men som det är nu, en purung tjej som stirrar på en man betydligt äldre än henne själv. Jag säger NJA...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress