29 november 2010

DAGENS

OUTFITS



Dåliga bilder men de visar min favoritlook just nu: skjorta/kort tröja = sant. Någon som sätt den perfekta vita skjortan hänga någon stanns? I need one. Now!

skjorta Zara, Stickat + jeans HM Trend, Acne boots
lady thirty

vilken rolig dagens!

fina plagg!

jennie

Jättesnyggt!

albin

snyggt! :)

Sari

Jag såg en riktigt snygg vit skjorta (lite silkigt material) på MQ häromdagen, snygg var den!

kajsa

åh, vilken härlig stickad tröja! är den i silver?

katrin a.

det är min favorit skjorta (vit) just nu - men verka väldig slutsåld.

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=11004029&styleid=11004021&path=3403475;3215210;3232566;3563771;9657



dessutom vill jag sååå gärna har din silvertröja jag inte fick tag i (för trend finns bara i stan i sthlm)!

Sara

Åh, den silvertröjan vill jag ha!



Jag har en vit skjorta som jag älskar som kommer från h&m divided, den kostar 99:- och är lite transparent och oversize.

Anonym

http://shop.acnestudios.com/shop/men/shirts/classic-slim-pocket.html

Den här acne mens wear skjortan fanns i vitt och sitter superfint, även på damerna, och passar perfa till en collegetröja etc ovan.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress