3 november 2010

DAGENS

OUTFITS



Bästa jag fick till. Jag fick med mig ett litet stop hem från Monki också. Perfekt nu när det börjar bli kyligt igen, ni får se den inom närmsta dagarna... nu, Ben & Jerry med syrran!

jacka Weekday + pälsväst Vintageonline.se, boots Acne & snood Egensydd
niko

Fräsch out-fit!! :)

Ha en fin kväll.

/ Niko TheCrowningGlory.blogg.se

Lillemor

Grattis till veckans blogg kram

Anna B

Riktigt snyggt, som alltid. Blir så inspirerad av att gå in här och kolla in dina kläder :)

beg,barrow,steel

Like the outfit

NINNIE

Så otroligt snygg outfit!!

Humle

Riktigt fint! :D

Ellen

Ser snyggt ut! Älska Monki också.

Mark

Riktigt jävla snyggt!

Deb

riktigt fin päls

Petra

snyggt! :D

Junitjej

Fin klädsel!

Photo is my passion

snyggt! :D

Victoria

Älskar din outfit~! :D

eda

guuuud va snyggt hår du har :D

Kristina

Jag gillar outfiten men det är ändå håret jag fastnar mest för ;) Vilken najs hårfärg!! Den tjocka luggen passar verkligen till dina outfits :) Söt blogg också :D

Ellen

As snygg outfit!!=D

Lovisa

gud , älskar precis allt :D

Ksenia

Fin outfit! :)

Jack

stilig outfit!

Karina T

DU!!! Vet du vem du ser ut som???? Nelly Furtado!!!:O Typ som att duär hennes syster!!! Snygg outfit förresten :)

Natthakan

Snyggt! :)

Cajsa

fint! :D

Maja

fint!

Moyashi

älskar håret! men hela outfitten var jätte snyg! :D

Ellen

Snygggt!:)

Ellenor

läcker outfit!!

Tigerhonan

Så fint :)

Veronika

Första gången jag tittar in på din blogg idag p.g.a. att jag kände igen din outfit på blogg.se's förstasida! Jag var nämligen i göteborg tors-fre och är nästan säker på att det var dig jag såg i Nordstan! Kan det stämma? För jag tänkte att det va en riktigt snygg combo du hade där; jackan och pälsvästen :)

Sofia

snyggt! :)

Sanna Ek'

Snyggt! :)

Petra

jättesnyggt!

amanda

Grymt snyggt!

Emelie

Snyggt!

Maggiebell

så chict och snyggt! you go!

Laks

Väldigt coola kläder! :) förutom päls-västen då såklart. inte så förtjust i tanken på att bära runt på en död människas hud eller ett dött djurs päls.. inte så fräscht tyvärr.. Men det andra var snyggt! :)

E

wau, du har jättefin stil! var har du köpt blusen du har?:)

lizette

snygga skor!

LISA

SNYGGT!!! ;D

Frida

Fräsch och snygg stil har du! :)

Sandra

Fina kläder! Kolla gärna in min blogg =)

emelie

schön style! ;N )

BLOGGTIPSARNA

vad snyggt hår du har! :D

jenny

snyggt!

Anonym

Riktigt snyggt! :D

LORISSA LOVEBOMB

Tjuuusigt :D

wehaveitall.blogg.se

Kommentera bloggen och få en länk !



http://www.wehaveitall.blogg.se

Anonym

Snyggt!! :)

LOOKGREAT- Secondhand-shopen

LOOKGREAT- Secondhand shopen

Fräsch blogg du har :)

Mina

Va snygg du är :P Var har du köpt dem kläderna?

Malin

Diggar jeansen! Vad är det för märke? :P

cccilla

Väldigt nice outfit!! :D

GJ

Riktigt snyggt! Pälsen över jackan var grymt snyggt. Inspiration!

gabbi

nice nice!!

alexandra

snyggt!

Sofia

Fint! kolla in mina loppisfynd jag gjorde ida ;)

angela

snyggt! :)

Johanna<333

ful blogg!

Fredrik

Riktigt fint :) Gillar frisyren skarpt!

undrare

vart har du köpt skjortan?

Sussi

bra skrivit Ska tästa med mitt namn! : bloggbesokare.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress