Jag tänkte att jag varje dag fram till jul ska tipsa er om lite olika julklappar som går att köpa på weben. Enkelt och smidigt för alla som har svårt att få tiden att räcka till eller som helt enkelt gillar att nätshoppa.

Först ut är en julklapp till Pojkvänner/mannen din. Acne har just släppt en limited edition t-shirt designad av konstnären Stefan BrÜggeman, jag själv är en liten sucker för begränsade upplagor och dessutom kommer denna i ett fint emballage och med designerns signatur- flott! Ni hittar den här.

Ps. Ni får gärna lämna önskemål på vem ni vill att jag ska leta fram julklappstips till. En syster, din mamma eller kanske din hund? Jag ska sedan scanna e-handlarna på fina klappar åt er.

t-shirt, acne
Hemmakatten

Vilket bra tips. Ursnygg t-shirt!

Jella

Va roligt med lite tips.. Fast vi gör det lätt för oss i år.. Som nyblivna föräldrar vill man ju gärna skryta lite med sitt barn och alla släktingar beundrar honom upp över öronen så vi ska ge bort en varsin fotokalender, från vistaprint.se, till dom i släkten..



Ingrid

oohh den var snygg!! bra tips :)

Solveig

Jag vill gärna ha tips på julklapp som skulle passa min dotter och hennes man, Tack:)

Rebecka

Present till pappa hade jag uppskattat tips på. Helst något annat än skjorta, halsduk och parfym eftersom han fick det i fars dags-present! :)

Anna A

Älskar att få tips och fyndiga inspirationer. Jag är snart klar med alla julklappar men har en kvar där jag inte har en blekaste aning om vad jag kan hitta på. Vad köper man till sin 14- årige bror? Vore kul om du kom på ett hett tips där:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress