20 maj 2010

GOOD MORNING

ALLMÄNT



Förrutom att vi välkomnade lillens farmor och hennes man i går så solade, badade och åt vi gott nere i hamnen. Jag införskaffade mig också solskyddsfaktor för läpparna i läppglansformat vilket jag verkligen vill rekommendera. Kommer från Hawaiin Tropic och kostar under 100-lappen, vet inte om det finns i sverige, men det borde det väl? Jätteskön mjuk konsistens också!


Nu blir det hotellfrukost och en promenad men senare ska ni få lite tips på vad man kan tänka på när man åker på solsemester med en baby!


UPDATE: Ok, jag inser att jag betalat överpris för glanset här men det positiva är ju att jag inte behöver bunkra upp med fler utan kan köpa nästa i Sverige!


solskydd, Hawaiin Tropic

matilda

å så trevligt ni verkar ha de. är avis!

läppglanset/skyddet finns i sverige. köpte de på åhlens. jag har mango papaya.. de är riktigt gott också!

kram till er

Alexandra

Jag har ett med mango/papaya smak som jag köpte på ett parfymeri vid Chapmans torg för 39 kronor. Såg både den och den smaken du har köpt på Åhléns igår för samma pris.

Rebecca

Å, jag har samma! Köpt på Åhlens så visst finns det i Sverige oxå, luktar gott och sitter skönt på läpparna!

Dessan

Det finns på Kicks för 39 pix :)

Kan vara någon annan smak på tror jag.

Gillar din stil galet mycket!

Anna

Jo då, den finns i Sverige. Jag köpte en i fjol för 39 spänn.

Johanna

det finns i alla fall på eleven.se ;)

Johanna

och där kostar det bara 39 kronor :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress