2 maj 2010

DAGENS

OUTFITS









Lillen och jag anlände till Stockholm till 25 grader och sol så pälsen fick ligga kvar i väskan. När man reser med baby och vagn så krävs minimal packning därav att favvo-tishan åkte på igen. I morgon står ett kärt återseende och mys på byn på schemat- ni hänger väl me?

t-shirt Blackbook by HM (strl M till dig som undrade), jeans Temple, scarf Lindex, väskor Marc by MJ

Johanna

Fasen va snygg du är i din tee! Du verkar vara en så pysslig och omtänksam mamma. Är så nyfiken på hur det ser ut hemma hos dig. Kan du inte slänga upp en bild eller två!? :)

mini

åå är ni här i stan? hoppas ni får en härlig vistelse! jag skulle ju hojta till när vagnen hade anlänt, nu har den det med leverans imorse. vet bara inte hur jag ska få ihop den...men bilder på skönheten kommer så fort jag lyckats :) mini

Pyttianna

Klart att vi hänger med! :)

frida

Jag hittade nyligen till din blogg och måste säga att jag avgudar den. Du har så sjukt cool stil och jag vill copycatta alla dina outfits. Tack för härlig inspiration.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress