12 maj 2010

DAGENS

OUTFITS






Vi får hoppas att det inte regnar mer under dessa tre veckor för jag har bara tagit med mig ett par byxor- zebrarandiga! Smart Jennifer, smart! Annars har dagen varit super; morgonpromenad, mys vid poolen och så tapasmiddag. Hann också knalla förbi butikerna nere vid hamnen och jag ska självklart tillbaka inom kort för att foto lite så ni får se. De stora modehusen trängs med souvenirshoppar, rolig syn!

byxor HM Trend, topp AA, Armband med silvernitar HM, Marc by MJ, Unode50
Elsa

Du är ju jättefin i utsläppt! :O Diggar din andra frisyr med men nu avgudar jag ditt hår! :O

Och det e ju fint me zebrarandiga byxor! zebra passar till alla tillfällen ;)

<3

frida

Då håller jag tummarna för att ni slipper mer regn! Men fasen så snygg du är i de där zebra-brallorna!

jennie

Åh, jag hoppas att ni får tre fantastiska veckor tillsammans!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress