11 maj 2010

DAGENS

OUTFITS







Känner mig unik här på solkusten men bländande vit hy ska vara det senaste har jag hört. I dag sportade jag min nya långkjol- perfekt innan benen blivit bruna men det är för varmt för byxor. Nu sticker vi i väg för lite middag på svärfars restaurang- mysigt!

kjol asos, topp Velour, solglasögon Nina Ricci, väska Marc by MJ, swedish hasbeens
Johanna

Oj, så mysigt ni verkar ha det! Och va snygg du var i din långkjol.

Spiderchick

näeeeeeeee sluta posta sånna här pics... jag blir så avvis!! =)

Emma

Underbart! Å så HÄRLIGT! Hälsa grabbarna från mig och Jon!

Filippa - mamma till Liam

Vad underbart det ser ut! Kram på er

Jonna

Verkligen fin kjol, kan dock inte lista ut vilken från asos det är, vad heter den och vad kosta den tro?

Therece

Det såg ju inte helt fel ut! Hoppas att ni får en fin semester! Kram

Frida

Härliga bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress