4 maj 2010

DAGENS

OUTFITS







I dag letade jag i min yngsta syrras garderob och fann denna cardigan i 90-talets anda. Konstigt det där, på sista tiden har mycket av det jag velat glömma att jag än gång burit (för ca 15år sedan) helt plötsligt börjat kännas rätt igen; Långkjol, vida byxor från höften, metallictyger och den klassiska hästsvansen.

I morgon bär det av hemmåt igen, ska filura på en gbg-guide till er på tåget efter Spiderchicks uppmaning, det ni. Godnatt!

Foto: Felicia Jansson

lånad cardigan, jeans Temple, kängor Whyred

Anna

Det är bra lustigt ibland, från att ha kommit in på din blogg på ett bananskal visar det sig att vi har växt upp i (nästan) samma stad. Världen är bra liten ibland!

Moa

yey! bra där =)



Ses imorrn, samma tid och plats månne?

Johanna L

Fantastisk blogg! Du är en av de mest (för att inte säga den mesta... och bästa) stilsäkra brudarna i Sveriges bloggosfär. Hur inspirerande som helst att kolla in här. Dessutom är din unge ett av de mest välklädda kids jag någonsin sett. Bra där. och + för du är personlig utan att vara privat. Finfint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress