31 mars 2010

YESTERDAY

ALLMÄNT









Så här mysigt hade mamma, jag och lillen det i går på ett liten fik i min hometown. Här serverades det hembakt, äkta saft, sitts i möbler sen 1700-frost och det till priser som är hälften av storstadscafeér. Nu blir det dock hemfärd med X2000.. uppdaterar er från Iphonen. Tjing!

cafe Chocolate

Emelie

Vilka alldels förtjusande kängor! Jag har ett par bruna i liknande modell köpta från Ellos faktiskt, men skulle ge mycket för att få tag i ett par svarta också. Inte riktigt säsong för att köpa ett par nya nu dessvärre. Får jag lov att fråga hur gammal du är? Du har en väldigt snygg stil och en fin blogg!

Sanna Maria Bodin

Vad underbart att få fika i sin Hometown, de är alltid speciellt att komma hem och tillbaka och minnas allt man behöver det då och då ... i min hemstad har vi ett liknande fik som också är väldigt genuint och allt är hembakat litet men helt underbart !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress