1 mars 2010

16/8 2008

ALLMÄNT



Hörde på nyheterna i kväll att Stora Teatern i Göteborg eventuellt ska läggas ned. Känns grymt tråkigt tycker jag för det var där jag och min man sa Ja till varandra. Fler borde få upptäcka det härliga underbara med att lycklig som aldrig förr få springa ut hand i hand med den man älskar, möta sina härliga vänner och kära familjs jubel, å det mitt på avenyn. Kan faktiskt (nu när jag tänker på`t) ha varit den dagen avenymamman i mig började gro, ja, så var det nog.

Becka

Fantastiskt fin bild! Längesen ni gifte er?

lisaevelina

Underbar bild!

Madeleine

Underbar klänning och håret skall vi inte snacka om. ;)

solveig jansson

Mmmm sååå var det nog.för känslorna var så himla starka.Vi minns och är fortfarande lyckliga över den dagen som blev så lyckad. Och vilket praktutfall ni lyckades med.

Lisa

Jag ska gifta mig i sommar!!!

Moa

Finaste bilden! Och finaste dagen, så lyckat allt var och så lyckliga NI var =)

Bea

Vilken underbart snygg klänning =D, ska själv gifta mig i sommar och är på jakt efter klänning. Får man fråga var den är köpt/hyrd..

Erika

Gud vilken underbar bild!! =)

milena

mycket vacker bild!!!!!!!!!!!!!!! hoppas ni lever lyckliga i alla dagar! :)

Johanna

LOVE IT. Finaste..

Sofia

Vackraste bruden! Du var så fin Jennifer! Helt underbar!



Kram S

Ida

Otroligt vacker bild!

Cornelia

gud vad fin bild! Verkligen superhärlig! :)

HannaFindus

Underbart fin bild! Ni ser så lyckliga ut!

Martina

Gud vilken lycklig bild! Jättefin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress