9 mars 2010

UPDATE

ALLMÄNT

Sitter på tåget men tyvärr funkar det inte att ladda upp bilder. Jag får helt enkelt komma tillbaka med en dagens när jag anländer till slutdestinationen senare i dag.. Tills dess tänkte jag att vi kunde ha en frågestund så ni lär känna mig bättre. Ställ en fråga i kommentarsfältet så återkommer jag senare med svaren!
Maria

Vart är det du skall åka? Du verkar resa en hel del?

A.K

Hej! Har precis hittat hit. Fin blogg! Undrar var du jobbar och vilken utbildning du gått?

Karin

Hur lång är du? Vad väger du? Hur gjorde du för att komma i form?

Moa

Hur tog lillen tågresan? Gick det bra? =)

Carro

Vilket är ditt absolut bästa köp / respektive dröm köp?

Favorit designer?

Favorit affär för dig och sedan för lilleman i Göteborg?

Jenny

Jag undrar om snuttispluttis saknar tant Jenny och tant Martin?

Maria

Vad heter din son?

Stella

Hej!

Jag har hittat hit från spiderchick's blogg och undrar; visst har du bott i London? Undrar om du jobbade där och i så fall vad gjorde du och fann du det lätt/svårt att hitta jobb? Att komma dit som svensk, upplevde du några fördelar (förutom att vi är vackra och fenor på engelska?)

Jag bor nämligen utomlands sedan 3.5 år och jag och min kille (mest jag) är flyttsugna och jag vill gärna till London, och tänkte ifall du hade några tips?



Ha det fint!

Stella

Mia

Hejsan, det verkar ju vara en riktigt trevlig blogg det här. Jag har själv en liten plupp, han är snart 3 månader. Har två frågor, here goes:



Har du några tips på hur man håller sig någorlunda stylish då man har en liten bebbe? Jag tycker att det inte alltid är så himlarns lätt. Framförallt känns det lite för mycket ibland, känner mig lätt obekväm och överstylad:( Man tar på sig ett halsband och bebisen rycker i det hela dagen, en tjusig klänning som sen är omöjlig att amma ur, fönar håret och får en bautaspya rätt över det. Hur gör man?



Hur stylar du lillkisen? Är det viktigt med snygga kläder på bebben också? Jag har märkt att man får mycket presenter av familj och vänner, och många plagg är rätt gräsliga. Men han får ha dem hemma.



Christerlina

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress