17 mars 2010

SECRETS

ALLMÄNT



I dag bestämde sig lillen för att han inte ville gå till föräldragruppen så det blev en aning stressig morgon för oss. Till slut gick det bra när han fick sitta i Babybjörnen, och en minut innan det började anlände vi. Jag med en lite ondare rygg- han med ett leende på läpparna. Jag fick beröm om hur nöjd och lugn min lilla kille verkar och efter ett liten blinkande i samförstånd till prinsen så log vi både två ännu mer och sträckte på oss, stolta över hur harmoniska vi alltid är. Man kan väl få ha sina små hemligheter sinsemellan, mor och son.

Nu blir det husvisning, en dagens kommer senare!

Elin - Ett hus till oss

Man får ha lite hemligheter mor och son emellan. Vad skönt att han blev nöjd när han fick vara nära dig :)



Jag önskar er en fin kväll!

Spiderchick

hus? spännande! vill jag höra allt om sen! skönt att ni kom iväg sen då haha =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress