16 mars 2010

PEACE





Promenaden tidigare i dag resulterade i en ny t-shirt till lillen som nu hänger fint på hans hylla. Bättre en egen hylla på A-plats i vardagsrummet än ett eget rum med barnsliga tapeter försöker jag intala både mig själv och min son när insikten om att vi bor en aningens litet kommer över mig.

t-shirt GRANIT, Rosendahl Kay Bojesen Apa
Moa

åh så fin!



Ang imorrn så blir det nog lite tight då jag har tvättid kl fyra... Men hoppas du får kuligt på f.träffen =)



Dejt nästa onsdag istället?



Kram

Emma

Åh så söt! Kommer passa honom utmärkt. :)

Carro

Den är så himla fin!! Mycket bra köp! En sådan har min lilleman också! Jag har nämligen en släng av peace mani..

Linda

Tack! Nu kan vi verkligen hålla koll på varandras liv. Fejjan, Twitter, Ping och bloggen. Guld! PS: Tröjan finns som blöjkalsonger oxå, såg dom på Granit i Västermalsgallerian för ett tag sen, super söta. DS.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress