19 mars 2010

NYTT



Glömde ju helt bort att visa mina nya fina kjol i går
 som var anledningen till att jag slank in på HM Avenyn. Lite speciell och ingen aning om när jag ska använda den men vissa plagg faller man för och då är det bara att slå till, hänga in i garderoben och vänta på ett bra tillfälle att använda den på. Det kommer alltid ett tillfälle tids nog för kläder man älskar. 

I dag är hela familjen ledig och vi planerar mys på stan med vännerna Jon & Emma, härligt!

Kjol, Hm Trend (som slutrear för 50kr/plagget just nu- missa inte!)
Sarah

Så söt. =)

Linda

Jag har en blommig second hand-väst som bara hänger och väntar. Men any day now, any day ...

Carro

Har också varit och pillat på denna kjol... såååå fin...

Köpte istället hela svarta klänningen (också på rea) som jag ABSOLUT inte har någon som helst aning om när jag skall bära den... men fin är den att titta på i alla fall... =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress