Ny vecka och sovmorgonen blev lång
men nu är vi äntligen uppe. Tänkte att jag ska börja tänka ut vad jag ska ha på mig på söndag när lillen ska döpas. Frågan är, matcha/matcha inte dopklänningen? Att matcha kan bli lite "amerikansk finfamilj" men att inte passa ihop alls kan ju eventuellt sticka i ögonen.

När vi gifte oss hade jag och mina brudtärnor samma funderingar men till slut bestämde vi oss för att go totaly different och det blev super. Alla hade de outfits som passade just dem och resultatet kunde inte ha blivit snyggare. Oj vilket dag det var!

klänningar All Saints, Betsey Johnson, Pronovias & Oasis

Jenny

Men shit vilka fina tjejer! Var är Like-knappen?!

Linda

<3!

Carro

Helt klockrent att mismatcha varandra på detta vis!!!

Super vackert!!!! =)



sv: Tack snälla vad söt du är!!! Skall kanske försöka att hitta lite roliga tyger och sy upp några byxor och testa... hmm... tål att tänkas på...

Spiderchick

ja ni var otroligt fina!!

NoScarlett

Hjälp va snyggt det va!

Nadia

Så vackra!!

ronja

nica kläder (:

hur mår du (:

Frida

Så coolt och vackert! Vilken bra idé!



Du ser helt underbar ut.

Julia

Vilken dag det var. Ler och får rysningar bara jag tänker på den :)

julia

wow, det där såg helt fantastiskt ut! mycket bra val att låta alla bära klänningar som de trivs i och kan bära upp :)

Sofia

Underbar bild****

Sanna

Vad roligt att jag "zappar" lite bland bloggarna så ser jag en bild på Julia! :)



Till och med internetvärlden är liten!



//Sanna (Sambo till Julias bror)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress