10 mars 2010

HÅSTAHÖJDEN

INSPIRATION








Vännerna mina har precis flyttat och inredningen har precis kommit på plats. Något jag är lite avis på är den grymma känslan för att blanda gammalt och nytt de har, personligare än så här blir det inte, och inspirationen flödar!



Tessan

Hej. Jag är en mamma som älskar att sy och funderar på att sy egna barnkläder och hålla lite homepartys. Behöver dock lite råd angående tyger och stilar och har nu lagt upp två plagg i min blogg. Önskar kommentarer från modeintresserade. Gärna som själva har barn. Titta gärna in. Genom att kommentera är ni med i en tävling om att vinna ett barnplagg. Välkommen in!

Jenny

Gud vad det ser mysigt ut. Längtar som tusan till att få komma och kika/hänga/fika/mysa.

frknfalk

Åh som jag ler nu. Min föräldrar köpte två sånna orangea fåtöljer till mig och mitt tonårsrum i slutet av 80-talet/början av 90-talet och fy som jag hatade och skämdes över dem! Just då var det inte så coolt med 70-talsmöbler. Men idag kan jag ju tycka att de kan vara lite roliga! Och här ser de ju ut att passa fantastiskt bra. Kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress