29 mars 2010

FRÅGOR & SVAR

ALLMÄNT

Har ju haft lite och göra de senaste dagarna så jag har tyvärr inte hunnit svara på era frågor, här kommer svaren i stället på rad:

Vart är du uppväxt? Kommer du från sthlm och din man från Gbg?
Jag är uppvuxen i ett liten samhälle med ca 5000 invånare 5 mil norr om Stockholm. Min man och jag träffades i London men han kommer från Göteborg där vi bor i dag.

Färgar du håret?  Vad heter färgen i så fall?
Jag färgar inte håret men bleker folieslingor i överhåret med jämna mellanrum. En gång blond- alltid blond känns det som även om jag tycker morotsrött hår ala Nicole Kidman är väldigt fint!

Vad har du gjort i helgen?
Helgen har tillbringats hemma hos familjen och i går döpte vi lillen.

Kommer du delta i earth hour idag?
Earth hour var ju i Lördags och ja, vi släckte ner så gott som allt i vårt hus. Lite lyse på toaletten kändes dock behövligt vid blöjbyte.

En liten fråga bara... var hittade du de fina Conversen till lillen?
Lillen fick Conversen i present av några av mina arbetskamrater. Vet inte exakt var de är köpta men jag har sett att de säljs på Åhlens samt här. Han älskar dem!

Filippa - mamma till Liam

Våra prinsar döptes på samma dag :) Hade ni det mysigt? Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress