17 mars 2010

FIN MORGON

ALLMÄNT




Hur glad blir jag inte när jag vaknar upp till denna fina beskrivning av mig och min blogg. Tack Sofia!

Sofia är tjejen bakom livstilsbloggen Sofias Glossip och bloggar om mamma- och sambolivet i kombination med mode på ett humoristiskt och inspirerande sätt. Sofia är dessutom grym på smink, krämer och allt som hör därtill och det var även hon som en gång i tiden fick mig att upptäcka storheten bakom CLEANs Shampoo Freshner (Testa om ni är nyfikna på vad jag menar).

Sofia

Vi morsor måste hålla ihop!



Snart kommer den härliga våren då kommer du älska att vara mammaledig, det är den bästa tiden.



Ser med stor spänning fram emot din kommande läppglans inköp!



Kram S

Emma

Du ska verkligen ta åt dig jag är säker på att du inspirerar många. Dina alltid lika coola frisyrer gör mig grön av avundsjuka, jag kan bara inte få till dem!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress