Det där med vårfeelings tar jag tillbaka, det snöar ute igen och jag blickar i stället frammåt Torsdag. Då tar nämligen jag med mig min lilla familj och åker över till London för att hälsa på bästa vänner. Bara ben blir det nog inget med men outfitsen ovan inspirerar den kommande packningen helt klart, det vankas åtminstone 10+ på andra sidan havet.  
Anna

Avundsjuka, flyttade precis ifrån London (eller Reading) har hört från säkra källor att det börjar bli vår på riktigt nu, njut av världens bästa stad :)

Malin

Ja da har i London har vi haft solsken hela dagen idag! Ni ar sa valkomna hit pa Torsdag sa! Haller tummarna for att solen stannar for er skull.

Nina

Vi har faktiskt riktigt fint over here in London :) Ingen snö och slask. Det är underbart! Hoppas ni får sol till helgen också!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress