30 juni 2010

SPOTTED: MINI JOGGER

MODE



Jag vet inte hur det var med er men jag och min bror bar ofta matchande joggingset när vi var små.
I dag kan jag tycka att Piff & Puff-trycken och My little Pony känns väldigt 1989 men mjukheten och mysigheten en fleeceoverall bjuder på vill jag åt även till lillen. Det är svårt att hitta snygga hoods och byxor som går ihop men nu tycks det som att Zara Baby kommer ha några fina set till hösten- ska definitivt kikas in så fort jag kommer ner på stan!

joggingdress, Zara Baby

Jenny

Men gud va mysiga. Skulle kunna tänka mig att ha exakt likadana fast något större.

Sophie

Måste bara lämna en kommentar nu. Tack för att du kommer med tips om snygga och inte så "barnsliga" kläder för små killar. Gillar när de är stilrent, enkelt och snyggt. Ska ner till huvudstaden inom en snar framtid och då ska jag kika in dessa. Så tack för tipset! Och tack för en övrigt bra blogg från en mamma som älskar mode.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress