I dag har jag varit förunnad att tillbringa sommarens varmaste dag under ett parasoll sippandes kyld vätska och iklädd tunna shorts och svalt linne. Jobbar du som jag gör i vanliga fall, på kontor, kanske du funderar på hur du egentligen ska klä dig dessa soliga dagar- tillräckligt somrigt för utomhuslunchen men absolut passande klätt för förmiddagsmötet?

Jag tycker zaras lookbook för Maj månad bjuder in till mycket inspiration; jordiga nyanser såsom vitt, beige, khaki och henna. Lätta och skira material, nonchalant skrynkligt linne möter tunn viscose och silke- så fint!

pics; zara.se
Anna

Brun/beiga toner och vitt hör helt klart till mina favoriter. Looken i mitten en helt fantastisk.

Enkelhet när det är som bäst!

J

Hehe, ja, det är något jag har funderat över men som gravid i v.36 med världens största mage är lösningen snarare stretchkjol i snäv modell och längre topp samt strumpbyxor ;). Fina kläder dock!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress