13 juni 2010

FREDAGENS

OUTFITS




Så här såg jag ut i Fredags
, nya kavajen kändes jättebra och våra söta vänner fick oss att  glömma bort blöjbyten och nattningar för en kväll. Välbehövligt i en småbarnsförälders liv även om det var nog så mysigt att sedan smyga ner i sängen bredvid sin sussande son framåt småtimmarna. Nu sticker vi på söndagsmiddag!

kimono + ring HM Trend, skor ZARA
jennie

Jag hoppas att du vet om hur fin du är, för det är du verkligen! Kavajen är också jättesnygg, bra köp! :-)

Emma

Du var smashing!!!

Sofia

Fint! Underbar färg på kavajen & superfina skor.



Och bäst av allt, fin sminkning!



Kram S

Anna - designnörden

När jag såg kimonon i ditt första inlägg så var jag inte övertygad, men nu när jag sett den på så ser jag att den är hur snygg som helst. Vill ha! :)

Spiderchick

åh vad snygg du är!

Johanna

Snyggo!!

Solveig

Åh så fin du är min flicka.Längtar.

Cecilia

Du är verkligen toksnygg! Vilken underbar kimono!

Rövarmamman♥ Gravid igen

Hallojsan, har oxå köpt den där fina Kimon, längtar tills jag ska inviga den.Den var super fin på dig:) kram söt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress