3 juni 2010

DAGENS

OUTFITS



Fler bilder från vår fantastiska dag och en stolt storasyster kommer i morgon, nu stupar jag ner i säng!

klänning HM Festival- Fashion Against AIDS
Jenny

Fluffigt hår, I like!

Moa

Guuud jag älskar den klänningen!!! Så himla snygg. Grämer mig att jag aldrig hann köpa en... Du passar superbra i den!



Ses gärna nästa vecka! Torsdag?

Kerstin

Du är jättefin i klänningen - bra köp! Kram

Swede In Lonon

AH fick du tag i den klanningen. jag suktade som attans efter den nar jag sag den pa reklamen, men sen vips sa va den borta nar jag kom till affaren... va fin den e:)

Lisen

Jättefin klänning!! Minns du hur mycket du gav för den?

Martina

Du är lika snygg & klockren som vanligt!

Var ett tag sen jag tittade in, det ska det bli ändring på :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress