Nu så, äntligen, efter lite planerande och trixande, kan Vi i dag stolt bjuda in er till den STORA BLOGGTRÄFFEN.
Spiderchick och jag satt och spånade för ett tag sedan på hur kul det skulle vara att få träffa er läsare och kom på den eminenta idén att ordna en bloggträff.

Boka in Lördag om två veckor så ses vi på en filt i Slottskogen (gräsplätten närmast Linneplatsen)- vi planerar att skaffa oss en stor Lisebergsballong så har ni svårt att hitta två blondisar i lugg så kan ni ju alltid titta efter en grön kanin i stället. Alla är självklart välkomna; gammal som ung, tjej som kille, med barn utan barn, göteborgare icke göteborgare, med eller utan blogg osv. Kom ensam eller ta med dina kompisar- Det kommer bli superkul!

ps. Om du har någon fråga så maila mig gärna på [email protected]. Ni behöver inte osa men självklart är det kul om ni skriver i kommentarsfältet om ni kommer!

i samarbete med watchonline.se
Fanatica

Jag och min lilla familj kommer =O)

morsan

Stöttar er med glada tankar från Rimbo.kramisar!

Marie

Åh hade gärna kommit, men är utomlands då, typiskt!

mini

åååå! undrar om jag ska ta en trip ner med min nelli...mini

Nina

Är i Spanien då, synd hade varit kul att ta en helg i Göteborg ; )

Hemmakatten

Kommer kanske, beror på väder & vind & dagsform. Kul initiativ ni har tagit i alla fall!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress