23 juli 2010

THE HAIR

ALLMÄNT


Någon frågade om mitt hår är naturligt blont
och det kan jag säga er att nej, riktigt så enkelt är det inte. Jag brukar bleka folieslingor ungefär var annan till var tredje månad + att jag ber min frisör att lägga i en nyansering som dämpar de gula tonerna som kan uppstå när man bleker ett mörkare hår. Underhåret behåller jag i min egen nyans för att det ska bli lite liv i håret. För övrigt är vi på väg hem nu, see you soon!

Ps. Jag klipper mig själv till alla frisörers fasa men jag gillar det plus att jag spar lite pengar på´t!
Charlotte

Klart man får klippa sig själv! Iofs ser mitt hur alltid risigt ut hur jag än gör, men syrran klipper mitt varannan månad för jag vägrar slösa pengar på och gå till frisören...som ändå aldrig klipper rätt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress