I går satt jag i regnet och planerade lite inköp inför hösten som kommer. Efter ett år av bekväma (läs platta) skor behöver jag investera i ett par nya vardagsheels och mest sugen är jag på ett par booties med lite spetsigare tå lika de ovan. Efter  ett par- tre säsonger med rundare former attraheras jag av vassare shapes- kaxigt och snyggt!

pics; shopbop.com
ida somfan.

sv: haha, ja! jag såg i din blogg att du har läst boken! (en av mina favoritbloggar woopwoop!) men iallafall, angående boken så är den ju väldigt lättsam att läsa osv. men jag skämdes verkligen under sidan när hon skriver om sig själv i tredje person. du måste väl hålla med om att det var liiiite pinsamt?

MYMiC

Vad snygga dom var!

Tycker att den andra bilden var snyggast ^^

kajsa

åh, vad fina.. dom längst ner till höger var ju hur snygga som helst! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress