Reorna är i sin slutspurt nu och Asos ger ytterligare 10% rabatt på det redan pressande priserna
tills i morgonkväll (uppge koden "ASOStreats" vid kassan). Jag har valt ut mina favoriter med detta i tankarna, varsegoda;

1. THE LACE DRESS Spets är alltid snyggt och användbart till hösten. Med tunna strumpbyxor och ett par grövre boots känns en klänning i vitt nytt och fräscht när vädret är så där mittemellan.

2. OWL WATCH Inte riktigt min stil egentligen men det är något med denna jag gillar. Då det är Marc by Marc Jacobs är det en lite större investering men som sagt förrut;  personliga smycken används år efter år.

3. BOY FRIEND BLAZER Ett perfekt basplagg i höstens garderob!

4. LEO HOLIDAY BAG Jag misstänker att lillen och jag kommer pendla till Stockholm i höst också för lite mys med hans mormor och morfar och då skulle denna passa perfekt att packa i. Gör det hela lite roligare liksom!

5. ALL SAINTS RUFF BOOTS Har spanat in dessa hela våren och funderar nu på att slå till. Passar lika bra till säsongen som stundar, med bara fötter i början och med strumpbyxor när temperaturen droppar så småningom!

6. JUMPSUIT Jättesnygg till snörkängor, midjekort skinnjacka och en stooor halsduk.

7. VIVIENNE WESTWOOD PURSE Jag samlar på myntplånkor och hur fin skulle inte denna vara att äga?

8. ALL SAINTS CARDIGAN Perfekt bascardigan till ett grymt pris!

pics; asos.com
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress