22 juli 2010

DAGENS

OUTFITS


Så här har jag sett ut på stan (CPH) i dag
och nu är vi hemma en snabbis för ombyte och make inför kvällens middag. I morgon får ni se fler bilder från dagen som varit, tills dess- ha en trevlig kväll!

T-shirt J.Lindeberg (gammal som gatan), shorts Levis Vintage, halsband Lindex, väska Marc by MJ
Matilda

Vilken snygga ben du har! Har tänkt på det flera gånger innan men kände att jag borde säga det till dej också. Så du vet menar jag, om du nu har missat det! ;)

clara

Hej! Jag tänkte bara höra med dig vad ni tycker om joggingdressen från shampoodle som ni har till er lille? Är nämligen jätte sugen på att köpa en till min son nu till hösten. Tack för en superfin blogg förresten!

Anna

Fint. Men du tycker inte att du spär på konsumtionssamhällets krav på att "ha"? Jag menar, allt detta köpande är ett stort miljöproblem. Kanske lite mer secondhandshopping?

sofyy

har kollat igenom hela dina outfits typ, jättefin och cool stil :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress