Inte kan jag säga annat än att julfesten toppen.
Jag definierade 3 starka trender bland drygt 30 stilsäkra kvinnor;

1. Red Lips ca 50% bar klarröda läppar och det kändes inte annat än helrätt.

2. Black black black, red & Leo Inte svårt att ana vilken färg vi helst klär oss i denna tid på året. Enkelt- snyggt- med schyssta accenter i form av rött och det djuriska.

3. Dare to wear Necklaces Halsbandet är definitivt påväg tillbaka. Ju tyngre desto bättre och glöm Less is more- det ska "ta över" outfiten.

I kväll har lillen och jag en ensam kväll hemma och ni undrar säkert hur det gått med nattningen? Jag svarar; Nästa fråga tack så syns vi i morgon. Fredag och sedan HELG, Jippie!

pis; Lanvin for HM, Leopardprintat Linne Lindex, Lipstick Elizabeth Arden
frida

Då antar jag att jag blir helrätt i svart med röda läppar i kväll då!?

Isa

Goddagens! Snyggt snyggt snyggt! =) Skulle du kunna tipsa om vad man ska ha på julafton med stora tjocka släkten? Allt i butik känns så glammigt och stort och over the top. Call me boring, men jag är på jakt efter nått mer plain. Jag har ett par svarta, vida, tunna byxor men inget o ha till!! Tips mottages gärna! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress