11 december 2010

GREATINGS FROM LONDON

ALLMÄNT















Här kommer så då lite bilder från min älsklingsstad från veckans tripp dit. På kvällen trillade vi in på ett Dieselevent och inte oss emot då det bjöds på bra musik, en spontan modevisning, goodiebags & tilltugg... bäst var dock julstämningen som alltid i December- jag längtar redan tillbaks!

kanske tar jag med mig mina killar redan i vår- vad säger ni J&M, bäddar ni soffan?
J&M

Soffan är redan bäddad, chipsen är framme, vinet upphällt och chokladmoussen står i kylen. Välkomna!

Caroline of Malmö

Gud så mysigt med London! Kul att kika in hos dig!

moa

svar: Tack tack tack :DDD vad glad jag blir

frida

Åh så härligt! Det var alldeles för länge sen jag åkte till London, längtar så dit!

Mia

Kul med London! Ett inlägg med dina bästa London-tips hade varit roligt att läsa :)

Ingrid

ååååå älskade london... shit vad jag längtar dit igen! vill åka på stora januari-rean...



tack söta du för din fina kommentar! <3



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress