14 december 2010

DAGENS

OUTFITS





Ny polo på and I think I liked it. Jag får slita lite i kragen bara så "strypningskänslan" avtar efterhand.... nu godnatt. Lillen ska lära sig sova hela natten i egen säng så jag behöver all sömn innan tolvslaget jag kan få = tidpunkten då han ropar på maaaama & daaada. Natt 2 på utmaningen- Here we go! (jag är inte så käck som jag låter, i verkligenheten så värker det i mammahjärtat och jag längtar tills det är över)

polo Lindex
Anna B

Jisses vad snygg du är!

Susanne

Tjusigt med polo!

Har länge gått och tänkt att jag bör införskaffa en.

Nu gav du mig vatten på kvarn! ;)



Hoppas du får en fin dag!

/Sussi

Filippa

Vi har samma problem! Berätta gärna hur det går, tänkte börja i natt! Kram

Hanna

Hade du inte kunnat visa hur du fixar den där knuten mitt på huvudet? Ursnygg är vad den är!

mamsen

Kämpa på! Det kommer funka snart ska ni se.

Maria

Snälla säg inte att ni använder er av "sova hela natten metoden"!! Anna Wahlgren är ju hemsk, det skär i mitt hjärta att föräldrar låter sina barn skrika sig till sömns, snälla, snälla, snälla, tänk om om det är så ni gör, snälla! SNÄLLA! Det går på andra sätt som får barnet mycket tryggare och så slipper de skrika..snälla tänk om!

Linda

Ja det är verkligen skitsnyggt med polo, men jag blir aldrig av med strypningskänslan. Vet inte hur många jag har köpt, men jag aldrig använder mer än en gång..

lolo

Oh du har så fint hår! :)

Avenymamma

SVAR: Maria- Snälla snälla på dig själv du. Nej ingen Anna Wahlgren metod hos oss eftersom jag inte tror den skulle fungera på vår lille kille. Jag tror dock att alla föräldrar är bäst på att bestämma själva vilken metod som passar deras barn bäst och faktum är att jag har en del vänner som har fått det att funka med AW-metoden utan att deras barn behövt skrika längre än de annars gjort ändå vid läggdags + att de sover mkt bra sedan dess. Kan villigt erkänna att jag nästan är avundsjuka på dem :) Ha en fin kväll!



Hanna: Bekrivning på knuten hittar du under kategorin "Avenymamma guidar"

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress